Subject: Päring 25.05.2024 ENERGIA TÄNAV 7, LUIGE ALEVIK, KIILI VALD, Harjumaa
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 16:39:28 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

- Toimiku nr: E42249981Q
- Toimumise aeg: 25.05.2024
- Toimumise koht: ENERGIA TÄNAV 7, LUIGE ALEVIK, KIILI VALD
- Vara omanik: EVA-LY PÄRNA
- Sündmuse lühikirjeldus: kinnistul asuv mänd sai välgutabamuse.

Palun informatsiooni:

- Kas kinnistu valdaja poolt tehtud väljakutsele reageeriti ja saadeti 
päästetöötajad sündmuskohta?

Antud päringu õiguslikuks aluseks on Kindlustustegevuse seaduse § 219. 
„Isikuandmete edastamine“ lg 1:
(1)Riigi- või kohaliku omavalituse asutus, tervishoiuteenuse osutaja või muu 
kolmas isik edastab ilma andmesubjekti nõusolekuta kindlustusandja nõudel 
isikuandmed või võimaldab nendele juurdepääsu, kui isikuandmed on 
kindlustusandjale vajalikud kindlustuslepingu täitmiseks ja selle täitmise 
tagamiseks või tagasinõuete esitamiseks. Nimetatud eesmärgil ei ole 
kindlustusandjale andmete edastamine või juurdepääsu võimaldamine lubatud, 
kui tegemist on delikaatsete isikuandmetega, välja arvatud juhul, kui 
kindlustusandja vajab delikaatseid isikuandmeid käesoleva seaduse § 218 
lõikes 2 sätestatud juhul

Palun saatke vastus e-kirjaga aadressil [email-masked]

Heade soovidega

Lauri Pau
Kahjukäsitleja

[email-masked]
Tel.: +372 6353263
GSM:

If P&C Insurance AS
www.if.ee

 <https://www.if.ee/if-mobile?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_term=ee&utm_content=app&utm_campaign=mobile_app>

  _____

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud ainult 
e-kirja adressaadile.  Kui Te ei ole selle e-kirja adressaat, teavitage meid 
sellest aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ning kustutage kiri oma 
arvutist.

Lisainfot meie „Isikuandmete töötlemise põhimõtete“ kohta leiate siit 
<https://www.if.ee/isikuandmed> .